Nu är det nära...

Nu är det nära...


Klockan 13 i dag smiter jag från jobbet och halv fyra landar vi på Stockholm / Arlanda!
Klockan 22 ikväll lyfter den jumojet vi skall färdas med i 10 timmar mot THAILAND!
Det blir några timmars väntan på Arlanda men lite god mat och dryck och trevligt sällskap, dessutom så finns det ju Taxfree, så ska det nog alldeles utmärkt!

I gårkväll klockan 22 hade jag inte ens börjat packa - C var måttligt irreterade på mig men jag vill packa när jag känner mig "redo", först var det ju Desperate Housewifes som jag bara inte kunde missa...

Köpte en underbar vinterjacka i går också! Så nu nästan längar jag tills jag kommer hem och det förhoppningsvis är kallt så jag får gå runt i den. Det gjorde jag även i går men det var otroligt varmt kan jag meddela...

Kollade på dmi.dk (en dansk vädertjänst) och i flera månader har det varit regn över Thailand men från och med torsdag så är det en sån här rund gul sak på kartan.....

Vi ses - KRAM


Kommentarer
Postat av: Jea

Hej på dig!
Jag är inte alls avundsjuk, jag lovar....
Men jag hoppas att ni får det sååååååå gött. Ni är så värda denna semestern. Ta vara på tiden och var utvilade o käcka när ni kommer hem.

Stor kram från en hösttrött Jea....

2006-10-25 @ 08:25:05
Postat av: Elin

Ha en underbar semester. Önskar jag hade en att se fram emot också, men icke! Sköt om dig och hälsa Christian. Kram kram

2006-10-25 @ 14:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback