Long lost friends

Ibland tänker man på gamla vänner av en slump!
Häromdagen kom jag och tänka på knapplåset på mobilen och kom då på att tänka på när jag låste min första mobil. Detta var på våren 1998 tror jag... Min vän Tina som då bodde i Hogdal fick då tag på min mibil, en nokia som alla hade på den tiden. Och hon lärde mig att sätta på knapplåset. Typ tre dagar senare så får jag ett inlägg av just Tina här på bloggen.... Brukar ofta tänka på henne när jag åker förbi Boxholm där jag senast vet att hon bodde... I går sov jag t o m i en lägenhet på Grundläggargränd som ligger precis där Tina bodde under en tid i Östersund, och precis även där Jonas W bodde även under hans tid i Östersund. Många glada Yran-minnen passerade förbi då.... Shit vad mycket roligt man har gjort i sina dar...

Det är knepigt hur så många människor som passerar i ens liv! En del saknar man, en del tänker man aldrig mer på. Ni vet vilka av er som är saknade! En del goda vänner försvinner av en eller annan anledning och det är så roligt när man återfår kontakten med dessa igen....

TINA - får inte fram din mailadress.... Maila mig eller ring - jag har samma nummer som alltid!
[email protected]

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback