Tisdag

Nu känns det knappt som om man varit på semester...
Vädret är jättetrist, regn och rusk! Hur ska jag stå ut en hel vinter här nere när det är i snön jag vill vara?
Var och tränade i går för första gången på 3 veckor, jätteroligt, men ack så jobbigt det var. Dessvärre skyller jag på att det var ett jobbigt pass....
Albin har i tre dagar haltat och i dag var Christian till vetrinären med honom. Det visade sig att han har en stukad tå! Japp, hundar kan också stuka sig... Så nu äter han smärtstillande i 10 dagar och ska bara ha lugna promenader.
Ikväll blir det mys med familjen Rasmussen! Alltid roligt!
Massor att göra på jobbet, men nu har jag i alla fall hunnit gå i genom alla mail jag hade.. Puh!
Men det är skönt att vara i gång i alla fall. Snart åker chefen bort i 7,5 veckor...

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback