Solnedgång

Solnedgång

Solnedgång över Kata Noi.
Vi hittde denna lite lugnare strand då vi inte kände för att ligga bland tusentals svenskar på den större stranden Kata Beach och några minuter senare med Tuk Tuk var vi framme vid Kata Noi. Lugnare, mysigare och lite vågor. Kan varmt rekomenderas om någon ska till Phuket-hållet...


I dag lördag och efter att vi varit i Sverige i drygt 36 timmar så sitter jag här och fryser. Är inne och jobbar på Framtid och Utbildningsmässan och fingrarna är som isbitar.

I går på vår 5 års dag så somnade vi båda före klockan 20:00 och jag vaknade av mig själv redan 04:00. Det gäller nog att försöka hålla sig vaken i alla fall till 22:30 i kväll....

Jag vill åka tillbaka till Thailand nu!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback