4 saker om mig

Fyra saker om mig - saker som du kanske eller kanske inte vet om mig...


A) Fyra jobb som jag haft/har

  1. Au Pair Bryssel
 
  2. Servitris/bartender/frukostvärdinna, Hotell Mysoxen i Sveg

  3. Skidlärare
 
  4. Gatuköksbiträde, Skogers Gatukök
 

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:


  1. Spanglish
 
  2. V för Vendetta
 
  3. Man on fire
 
  4. Notting Hill
 

C) Fyra platser jag har bott på

  1. Madagaskar
 
  2. Bryssel
 
  3. Akron, NY USA
 
  4. Vopnafjurdur, Island
 

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:

  1. Vänner

  2. CSI
 
  3. Desperate Housewifes
 
  4. Sporten
 

E) Fyra platser jag har semestrat på:

  1. Phi Phi islands, Thailand
 
  2. Peking, Kina
 
  3. Scheychellerna
 
  4. Los Angeles
 

F) Fyra Webbsidor jag besöker dagligen:

  1.
www.hotmail.com
 
  2. www.pulsenicentrum.com
 
  3. www.aftonbladet.se
 
  4. www.sveg.info
 

G) Fyra favoritmaträtter:

1. Thai-mat
 
2. Mat som lagats av bror

3. Mammas mat

4. Älg
 

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:

1. tillbaka i Thailand......

2. hemma hos mamma och pappa

3. Västindien hos brorsan

4. på skidorna i Vemdalen
 
 
HUR SER DIN LISTA UT???
(Den här listan fick jag av Elin)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback