Midsommarångest?!

För första gången på flera år jag ledig hela midsommarhelgen! Det är inte heller ofta jag är ledig en hel helg så denna är lite speciell då jag är ledig hela tre dagar...
Jag, C och vänner P hade planerat att åka upp till vännerna A & A vid Västerås någonstans på midsommarfest. Det skulle bli lantliv, enkelt, sova i tält, glada sånger, massor av skratt, och lite alkohol. I går (3 dagar innan avfärd) ringer dock vännen A och berättar att festen är INSTÄLLD och istället för massor av goda vänner så har det blivit en familjefest med hela A & A´s släkter, och inte alls den roliga festen vi hade sett fram emot!
Nu har denna fest varit inplanerad en längre tid, vilket betyder att vi tackat nej till flera andra roliga tillställningar, och nu står vi här och har ingenting att hitta på.....
Det finns dock några alternativ:
* En minisemester bara jag och C till exempelvis Danmark
* En blixtvisit till Sveg - vi har ju trots allt 3,5 dag på oss
* Hänga med svågern N till en fest utåt Marstrand
* Hyra tre filmer och låtsas att det regnar och är en helt vanlig fredag
* Ringa runt till vännerna vi inte pratat med och mer eller mindra bjuda in oss själva hem till dem
Tur att vi som vanligt är ute i god tid....

Kommentarer
Postat av: lillebror

Om ni inte hittar på något att göra på Midsomar. Så är ni alltid välkommna hit upp o frysa lite... miss y all
där nere i K. puss

2006-06-20 @ 13:44:57
Postat av: Anonym

Tack för inbjudan... Du vet att jag mer än gärna hade kommit till dig, men det saknas tid och framför allt pengar... Vi ses i Thailand lillebror! Saknar dig /Puss

2006-06-20 @ 21:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback