Tisdag...

Efter en hektisk helg med träning, Stockholms-blixt-visit, en heldag med svärföräldrarna, Edvin och Rebecca besök så känner jag mig lite vissen! Orken finns liksom inte där den brukar. Jobbar skit-vecka den här veckan, och börjar 10:00 varje dag vilket jag tycker är helt värdelöst. Men nu har jag hunnit med både långpromenad med Albin samt träning på mornarna och det är ju skönt att ha det gjort liksom....
Mina flickor Jea och Maria är på lagSM i golf och jag önskar dem all lycka till! Vi ska ut och förhoppningsvis fira när de kommer hem på lördag - party party...  Håller alla tummarna jag kan för er flickor och strunta i vad en ev. huvudtränare på en viss golfklubb säger - Ni är bäst!
Om en vecka precis åker jag hem till mamsen och papsen på lite välbehövlig semester! C och svåger ska också med och det ska bli roligt att visa Nicklas hur Härliga Härjedalen ser ut sommartid! Pojkarna ska spela mycket golf och jag ser framemot att tillbringa tid med mamma, Linda och ja, jag längtar hem nu! Det kommer verkligen som ett paket på posten när det börjar närma sig, hemlängtan! Hoppas bara att vi får fint väder, då ska jag kanske kanske ta ett premiärdopp.... Hm, man kanske ska i väg och simma ikväll. tränade ju spinning i morse så några längder i bassängen vore kanske inte helt fel.  Hm, undrar om det är kallt i vattnet. Alla mina pojkar är ändå på golfbanan så ingen är hemma och väntar på mig... Återkommer med resultatet!
Golf ja. Min C är så duktig, och han brinner verkligen för golfen! Eftersom jag är världens snällaste flickvän så låter jag honom spela i alla fall 3 rundor i veckan :-) Dessutom i dag är det premiär att ta med Albin själv! Min älskade hund har en tendens att bara se vattnet när han är med på golfbanan. Han fullkomligt älskar att bada....
Vidare så vill jag passa på att gratulera Ellinor & Kristian som fick en liten flicka i torsdags och även gratulera Johnny & Veronica som ska bli föräldrar till våren... Snart har alla barn, utom jag! Fast när det är min tur så kommer det att finnas massor av mammakläder, bebiskläder, leksaker och dyl för då har alla vännernas barn vuxit ur allt och då kan vi låna! Med andra ord har jag ingen som helst panik på att skaffa barn, jag tycker vi har det rätt bra som vi har det...
Förresten så ska jag iväg på en husvisning i morgon! Titta kan man alltid göra! jättefint område och väldigt nära Malin & Martin som även de ska ha barn i december - alla går verkligen med tjocka magar nu....
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback