Tips för sommarhåret

Tips för sommarhåret





Här kommer ett litet ytligt tips för sommarhåret så här i badsäsong då man kanske glömmer bort sitt hår! När jag var i den kungliga hufvudstaden så hann jag inte bara med att äta sushi, även om det givetvis var det viktigaste på dagen så hann jag även shoppa schampoo. Då jag tvättar håret varje dag, minst, då jag träna så mycket så upplever jag att håret blir fort fett, risigt och bara skit-trist! Då jag tjuvläste sambons FHM (For him magazine) så tipsade de om det här schampoot från Tigi som heter Bed Head. De har en hel kollektion med Bed Head och det luktar alldeles sagolikt gott, precis som goldis! Så jag slog till och fick två gigantiska flaskor, en schampoo och en med balsam och produkterna är alldeles alldeles underbara! 
www.tigihaircare.com 
Daiy Schampoo that rocks - You must have a sense of humor to use our products!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback