Och så tar vi ett boktips...

Och så tar vi ett boktips...

När jag ändå är i farten så vill jag tipsa om en jätterolig bok jag läser just nu!
Den heter "Reporter Erkänner: Gravidchock!"
Den är skriven av Belinda Olsson som brukar skriva väldigt roliga krönikörer i Aftonbladet och här skriver hon om bokens Agatas karriär samtidigt som hon blir gravid! Väldigt underhållande. Då jag läser mycket och länge har varit inne i en deckar-period så var den här en intressant avbrott. I går läste jag även ut Annes Holts nyaOrkestergraven som var sådär... Hon har gjort väldigt mycket bättre böcker, och inget man behöver rusa och köpa den i hårdbok utan kan gott vänta tills den kommer på pocket!
Nä, nu ska jag göra lite nytta i hemmet i stället för att sitta här framför datorn och vara osocial....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback