Helgen

Robbie var alldeles alldeles underbar!
Ni som inte var där missade något! Vilken utstrålning...

En mycket trevlig helg! Sol i lördags med Nicklas och Pär ute vid Marstrand/Nordön. Men som den badkruka jag alltid varit så doppade jag endast ena foten. Får ont i hela kroppen när det är så kallt i vattnet (20 grader) men det var skönt att bara ligga där ute och inandas havsluften, småprata och kolla på båtar och folk. Kvällen tillbringades på O´Learys i Kungälv där vi tyvärr tittade på matchen mellan England-Tyskland men nog om detta. På söndagen kom Eva från Båstad och Pierre från Mellerud. Ofantligt varmt ute och skönt mingel på Avenyn. Lång väntan  på Robbie men det var det värt....

Thailand är i alla fall bokad! den 25 oktober lyfter vi från Arlanda tillsammans med Eva & Pierre och har därefter 16 underbara dagar framför oss. Den här gången ska vi bara vara på Phi Phi och inte åka runt som vi gjorde i fjol.... längtar så!
NICKLAS -> Vore jätteroligt om du ville hänga med!!!!
Träning i går kväll, 30 min spinning, 30 minuter core och sedan 55 min spinning igen. Jag tycker att spinning är så fantastiskt roligt!! Efter åkte hela min stora familj (Christian & Albin) och jag till Ingetorpssjön och åter igen så stod jag på sidan om och tittade på när pojkarna badade.... Någondag snart ska jag i alla fall ha bikinin på mig!
I morse var jag riktigt duktig: Promenad med Albin först och sedan 45 minuter (Gissa vad) Spinning så klart! kände mig riktigt hurtig när jag kom till jobbet kvart i tio.
Nu i kväll har vi varit uttåt Marstrand igen för bad och här följer några bilder från kvällens dopp - och ja, jag stod på sidan, men ikväll doppade jag faktiskt båda fötterna! Snart så....
Många kramar till er alla!!!

Bilderna kommer ovanför... Har inte riktigt lärt mig hur det här funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback