Äntligen

Äntligen har jag lagt upp länkar till mina favorit-siter.
Vet inte varför det inte blivit av tidigare.
Nu finns ni där i alla fall!

Regn i dag i Göteborg, och efter att i tre månader funderat på att köpa nya vindrutetorkare så slog svåger Nicklas till igår och kom hem från Volvo med den rätta sorten. Det gick fort till jobbet i dag, det var en helt annan känsla att köra när man faktiskt såg vägen... Tack Nicke!

Ett möte i dag bara, två ramavtal skall skrivas med två olika kunder, två anställningsbevis skall bli skickade, 10 st som har sökt jobb skall få ett "nej tack", ett body pump-pass att leda klockan 11:30, en kandidat skall få ett okej besked (kunden är intresserad men det finns inget jobb nu), en kandidat skall få ett nej som den kommer att ta mycket hårt... Hm, har lite att göra men ändå känner jag ingen stress. Tänkte t o m hinna gå tidigare i dag. Yeah right!

Mysig middag hos E & C i går. Lilla Mina somnade fort och hann med andra ord knappt snusa på henne. Söt som socker är hon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar vara en bra dag på jobbet..........

2006-12-21 @ 09:46:43
Postat av: Jempan

Hej du..
hur gör man egentligen när man länkar? jag är ju ny i bloggetern :)
Kram

2006-12-21 @ 11:10:49
Postat av: Kattis

Jempan - vet inte hur det funkar på blogspot faktiskt... Du får surfa runt lite! Vad jag tycker att det är roligt att läsa om hur Din vardag ser ut! Vi ses om några dagar!!!!! KRAM

2006-12-21 @ 13:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback