Vuxen-poäng eller?



Vuxen-poäng eller?


Nu har jag tagit det mogna beslutet att ha morgontidnig, är inte det vuxenpoäng så säg?
Inte för att jag någonsin har tid att läsa tidningen på mornarna men möjligheten finns ju i alla fall de få dagar jag är ledig, och Christian är ju oftast ledig på helgerna och kan äta lång-frukost och läsa tidningen.

Hittade ett jättefint hus häromdagen som jag gärna skulle vilja ha! Dessutom var det nyrenoverat och det var yngre människor som hade bott där innan så någon renovering hade inte behövts, till att börja med i alla fall. Mailade mäklaren och önskade gå på visning men med min vanliga otur så var det redan budgivning och visningen hade varit! Varför skriver man inte det i annonsen då? Drömhus nummer 2 som bara försvinner så där framför ögonen på mig.... Fast det var ju det där med fast jobb först!

I morgon kommer ma, pa och lilla Sarah! Det ska bli jätteroligt! Liseberg och EM! Heja Sverige!

I går på min lediga dag var jag på IKEA utan Jea. Hittade lite plock men när jag kom till kassaavdelningen så var den ca 50 meters kö i alla kassorna så jag släppte helt enkelt min gula kasse bakom en stol och gick därifrån.... Stackars praktikan som fick packa upp den sen och springa runt med alla grejer, men som sagt, det var inte bara jag som gjorde så....

Sprang in på EM och hittade en jättefint vägg-grej från SIA. Ska hem och sätta upp den i em då Jea har varit på Kungälvs Trä och köpt vägg-plugg som behövs i min betong-lägenhet. Passar på när Christian är borta för då blir det gjort i alla fall.... Blir det bra så knäpper jag kort och lägger in här!

Dags för lunch!

KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback