Vänliga veckan

I dag är jag lugn i sinnet igen!
Sover dock dåligt, snurrar och vrider på mig, lakanet ligger som en boll under kroppen och vaknar i tid och otid. Svettas... Mycket att tänka på eller?

I går lovade jag och Älsklingen att vi ska vara jättesnälla mot varandra i en hel vecka! Inga hårda ord eller löjliga disputer på en hel vecka... Så nu går jag stenhårt in för det här! Återkommer med rapport om hur det går....  Eller, det kommer att gå strålande!!!!!!

Visning av hus i kväll. Egentligen förstår jag inte varför jag går, då vi inte har några möjligheter att köpa hus nu men titta kan man ju alltid göra.
Efteråt är det body combat!!!

I morse sov jag verkligen in i det sista. Givetvis så fick jag stressa som en dåre sista minutrarna hemma och varje morgon så lämnar jag även älskade lilla Albin hos mina svärföräldrar. De dagar då jag är hyperstressad då är Albin jättelångsam. Känner djuren stressen och försöker få oss att  lugna ner oss eller hur är det.....? I dag var han jättesävlig, hoppade inte in i bilen, trotsade helt enkelt....

Skulle vilja bli sjuk två dagar! Bara att få ligga hemma och inte göra ett dyft! Kolla på TV, någon gammal film, läsa bok och sova. De få dagar man är ledig så har man ju så mycket att göra att det inte funkar att bara ligga och ta igen sig....

Även i dag är det NOLL människor här på jobbet! Det känns verkligen att hösten är här nu. Och jag skulle inte ha något emot att sluta jobba nästa vecka. Det är verkligen jättelångtråkigt här när det inte är några golfspelare här!

Inte ett ord från Kornboden men det är ju 2,5 dagar kvar av den här veckan.... Hatar den här väntan, och just att man inte kan göra något för att påverka det.

Tränade Pump i går - jösses vad roligt det var! Min favvo-instruktör är tillbaka och det märks! Spinningen i måndags var sjukt jobbig, och i går var det dags för pump. Hon får alla prestera max, och jag lade på på bröst, ben och uppvärmningen i går. Svettades som en tok och det var så roligt!!!!
Mer sånna pass...... Har mycket höga förväntningar på träningen på Sportlife ikväll!!

Dags att göra någon nytta, eller? Dagen är ju lång, så jag hinner säkert skriva mera i dag....
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback