Tisdag

Trött och ur gängorna...
Inte alls på humör i dag. Gårdagens lycka över en andra intervju är som bortblåst nu.
Vill vara ledig.

Vill känna varm sand mellan tårna och lukta sol och hav.

Ikväll börjar i alla fall Desperate Housewifes igen. Det tycker jag om i alla fall! Kanal 5 klockan 21:00

C är kärlek

Ska gå på bio på torsdag - någon som har något filmtips?

Träning: Pump ikväll och i morgon Body Combat med Jea på Sportlife. Älskar Body Combat - det har de på SATS

I går lekte jag och Albin hans favoritlek: Jag ligger i badkaret och drar för duschdraperiet, han drar upp det och blir väldigt förvånad när jag är där! Jag drar för draperiet igen, han öppnar,  "here we go again" Hur många gånger som helst kan vi leka detta! Ibland är han bra lättroad.....

Mitt liv känns huller om buller just nu





Kommentarer
Postat av: Jea

Visst är det härligt med lättroade djur..... mina små bebisar är lika lättroade....

Jag förstår att du längtar efter sand o så. ta med en filt o kryp ner i en bunker så länge, så kanske du känner lite glädje... ;-)
Men som sagt, inte många dagar kvar.... hehe

träna lugnt. Vi hörs ikväll!
kram

2006-08-22 @ 15:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback