Ni har väl inte missat...

Ni har väl inte missat...



Ni har väl inte missat den Australienske killen Jack Johnson?
Om ni har det, skynda er att ladda hem (obs, olagligt) eller spring och köp för den här killen borde alla lyssna på!
Det passar när man ligger på beachen, går i skogen, kör bil, serverar på restaurang.... ja, i det flesta sammanhang.
Det var bara det jag ville säga.... Dessutom är han gryyyyym surfare, och det gillar vi!

Nu ska jag  i väg och träna, TVINGAD av min svåger N... He he! Fast jag har lite ont i halsen, men jag har i alla fall precis gått 5an med Albin så efter träningen kan jag bara hänga i soffan.
Dagens middag: Falukorv och makaroner, sjukt exotiskt och kulinariskt, men faktisk väldigt gott!

Vet ni att det tar 17 timmar att flyga från Bangkok till New York City? Hihi....

KRAM


Ps, JAG KLARADE ALLDELES UTMÄRKT AV "VÄNLIGA VECKAN" ALLA NI DÄR UTE SOM TVIVLADE PÅ MIG - MEN EN VECKA, DET FÅR RÄCKA.... :-)


Kommentarer
Postat av: Lillebror..

Jasså. 17 timmar. det låter jobbigt....

2006-08-29 @ 23:24:34
Postat av: Pia Vallström

Det finns en ramsa som går så här:
vänlig vecka fort förgår, bättre vore vänligt år....

2006-08-30 @ 08:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback