Måndagsträna eller?

Måndagsträna eller?


Efter en pissig natt men flera timmars vaka framför tvn och fantastisk hosta så blir jag nog tyvärr tvungen att ställa in kvällens träning. Det börjar krypa i kroppen nu då jag inte tränat sedan i onsdags men ibland så måste man ju tänka på hälsan.
I alla fall så mår jag sådär i dag. Halsen gör ont och så har jag liksom ont i bröstet efter allt hostande!

I dag har jag börjat någon kur från Hälsokost-affären där man under 20 dagar "renar" kroppen från allt slagg som finns i kroppen. Jag köpte piller då jag har väldigt svårt att dricka grejor.... Så vid varje måltid så ska jag ta ett piller och efter det kommer kroppen att vara som ny! I wish..... Tur att man går på allt sånt här!

Ha en bra dag - här på jobbet vräker regnet ner (ovanligt)

Kommentarer
Postat av: Jea

Men du.... detta låter inte så bra....
Jag håller tummen för dig för tillfället...

Se nu till att bli helt frisk snart.. Jag vill gå ut på långpromenad snart.... ;-)

Ha en bra dag!
Kram

2006-08-28 @ 14:44:42
Postat av: Kattis

Jea - långpromenad kan man gå trots man har lite hosta!!!! Call u later, kram

2006-08-28 @ 16:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback