Lilla Fågel Blå - Staffan Hellstrand (1993)

Lilla Fågel blå - Staffan Hellstrand



Det kallas himlen och jag har aldrig varit där
Men när jag ser på alla stjärnor över himlen
så önskar jag att du var här.
Du var så poetisk
och nu går du i en annan värld
Och jag kan bara säga
Kom tillbaks
Den här världen är så underbar.
Kom tillbaks
Hela världen var så underbar.
Och det kunde lika gärna varit jag.
Lilla fågel blå

Vi var så unga och vi kunde inte säga stopp.
Fast världen föll som ett korthus
när vi försökte klättra opp.
Och vi fick aldrig säga
hur vi älskade varandra
som bara vänner gör, men
Kom tillbaks...

Du var så poetisk
och nu går du i en annan värld.
Jag tror den kallas himlen
och jag har aldrig varit där.
Men när jag ser på alla stjärnor över himlen
så önskar jag att du var här
och nu kan jag bara säga
Kom tillbaks...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback