Irreterad

Irreterad

Fredagmorgon och jag är ledig och sjukt irreterad!
Har nu på morgon varit och tränat en och en halv timme! Intruktören var den värsta jag någonsin varit med om, och jag har provat många instruktörer i mina dagar! Hon hade sånna här "mind" låtar med knepiga instrument och varje låt varar i minst 7 minuter... Skittråkigt! Och trots att hon bara hade sånna låtar så har hon mage att sjunga till, eller nynna eller vad man kan kalla det! Sedan när jag gör allt för att få passet jobbigt då jag inte tyckte att det gav något av att bara sitta och lyssna på hennes nynnande - då har hon mage att säga till mig att göra som hon gör! Undrar vem som tränar mest av henne och mig? På alla andra pass uppskattar intruktörerna att man tar i och ökar belastningen men inte hon inte.... I alla fall så fortsatte vi in i nästa sal när spinningpasset Äntligen var slut! Då kör hon ett eget påhittat core-pass som går ut på att stå på ett ben och återigen stänga ögonen och hitta balansen inom dig! Skit på en brödbit, jag är där för att träna, andas kan jag göra hemma! Med eftersom jag är för väluppfostrad så reste jag mig i alla fall inte upp och gick därifrån. Måste nog gå och träna Pump i eftermiddag och göra mig av med lite frustration.... Shit, vad irreterad jag är på henen! Tur att hon bara har passen på fredagmorgon och inget annat så att hon kan förpesta min vardag ännu mera!
Nu ska jag rycka upp mig och ta och äta frukost, duscha och ta en promenad med hunden! Sedan bär det av för att shoppa lite.... Det blir tyvärr inget IKEA med Jea i eftermiddag då hon startar sent i dag på golftävlingen men vi kan säkert hitta på något annat!
Det blir i alla fall en lugn helg då jag nu jobbar i 20 dagar i sträck eller något liknande....

Och, jag brukar inte vara så här irreterad! Bara så att ni vet Dessutom höll jag på att trilla på cykeln när jag cyklade hem men det är en annan historia...

På söndag kommer mamma, pappa och lilla Sarah som inte är så liten längre - ROLIGT! Vi ska på Liseberg och sedan på Friidrotts-EM.

To be continued..... KRAM


Kommentarer
Postat av: Jea

Hehe, inte alltid lätt lilla Kattis.
Tur är väl att hon bara har fredagspassen, så du kan matcha till schema efter de andra instruktörerna. Jag har en gratis träning på Sportlife, du kan hänga med på Spinning där (om jag får tummen ur) Har hört att de har en snygg instruktör där.... hehe och han ska tydligen vara bra oxå ;-)

Jadu, inget IKEA blev det, och ingen bra score. Hade hellre gått runt på IKEA med dig..... ;-)

Jobba lugnt imorron, det är ju KM, så säkert inte så JÄTTEmkt att göra, men jag lovar att komma o hälsa på dig. Ska ju shoppa lite för dig först.... hehe..

Ha det så bra!
Kram från en som inte kan putta...

2006-08-04 @ 21:29:30
Postat av: Kattis

Jea ->Jag kan lära dig putta om du vill... :-) Ses snart! Och, jag vill väldigt gärna följa med dig på Sportlife, men då kör vi Combat istället! Ses snart!

2006-08-05 @ 08:53:59
Postat av: Jea

Absolut! JAg är på med Combat...... får kolla schema, eftersom det inte blir lika mkt golf nu, så blir det lättare att passa in... hehehehehe.
Och du, puttning, säg til när, så får du hjälpa mig .... ;-)
Ha det gott. Skönt att se att du har att göra på jobbet....
Hälsningar Albins nya tjej.... hehe

2006-08-06 @ 21:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback