Husvisning...

Husvisning...


"Trevlig och välplanerad gavelradhus i ett plan. Egen liten trädgårdstäppa och altan med sol hela dagen. Nära till vacker natur. Garage i länga ingår."

Hit ska jag ikväll..... Det är perfekt för min lilla familj, nära skogen och cykelavstånd in till stan samt nära bussarna. GIVETVIS så ska även min fantastiska svärföräldrar hit! Är det inte typiskt?
Är helt säker på att det var JAG som började prata om det här området i maj någongång, jag har aldrig hört dem yppa ett ord om att de vill flytta hit, förräns nu när vi börjar titta på hus här.
Jag tycker väldigt mycket om mina svärföräldrar men jag vill definitivt inte bo granne med dem.... Då var det bara att ge upp drömmen om "Grinden" (området)....

Har precis slängt ihop en chili con carne och en avocado sallad till middag efter träningen! Fantastiskt gott blev det... Och kommer att smaka ännu bättre efter träningen! Kan man bli beronde av mat? Avocado och sushi ligger väldigt nära till hands då....

Har hunnit diska också,och vattnat blommorna och varit ute med Albin. Så mycket hinner inte C med på en hel kväll.... Oups, det var ju vänliga veckan!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Jea

Haha, inte alltid lätt.
Jag säger det igen.... du är den mest aktiva person jag känner... hihi..

Lada på, för nu syns vi om en stund och ska slå av oss lite agressioner...... jippie!

kram

2006-08-23 @ 17:33:12
Postat av: Sofia

Hej gumman...Jaaa...det är bara bra med mig ;) Har haft lite småsuriga dagar ..haha...

Fan vad du tränar och är duktig...Jag är så förbaskat lat så det finns inte ord.Behöver komma igång. Såg att du tränar Pump som är min favorit.Har kort på SATS men går inte allt för ofta :-( Skärpning på mig !

Lycka till med huset !
KRamiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback