Hösten

Hösten


Jag älskar hösten, och idag känns det som höst!


Borta är bruna bara ben och nu är det strumpor och jeans med långa ben som gäller! Jag tycker det är urmysigt! Tända ljus, varma täcken, kyliga promenader och varma bad.

Hösten känns fantastiskt spännande. En ny utmaning liksom… Jag hoppas på någon av de jobb jag varit / ska på intervju på annars så hittar jag alltid något att göra…


Några milstolpar finns det i alla fall….


18 augusti – fest på Stenungsbaden. Linda B uppträder, jag ska dricka drinkar och gå i höga klackar. Chaufför är bokad sedan länge och förhoppningsvis så får vi se några fina båtar som ska vara med och tävla i "Tjörn Runt"


21 augusti – intervju på SATS – Håll tummarna!


V. 34 – Någon gång under veckan får jag besked från Kornboden om jobbet jag har sökt. Jag vill verkligen ha det här jobbet!!!!!!


25 augusti – fyller vännen David 30 år! Jag tycker att han ska ha en stor fest! Eftersom vi blev snuvade både på svensexan/möhippan samt bröllopsfesten så tycker jag att det är dags nu….


25 augusti – Fest med jobbet. Golf plus grillning! Mysigt! Jag är given som caddie till Bo och vi brukar alltid ha mycket gott att dricka i bagen….


1 september – Har något inbokat som jag inte kan komma ihåg


9 september – Anders L fyller 40 så då är det fest.


17 september – Kommittégolf, inte för att jag ska vara med men jag är bjuden i alla fall!


20 september – Mormor fyller 69 - Nästa år blir det 70-års kalas!!!!


4 oktober – Mamma fyller 49 – Mamma, nästa år blir det….


15 oktober – Bror hem från Svalbard – SAKNAR DIG!


16 oktober – Vännen Maria fyller år! Fest????


25 oktober – THAILAND!!!! Bror, vi ses på Piren vid 11-tiden, glöm inte vad du lovat att ha med dig!


3 november – firar jag att jag fyller 22 på en strand på Phi Phi med mååååånga kalla breezers


6 november – Vännen Lena fyller 30!!!


Därimellan ska jag hinna hem till Sveg minst en helg där jag och Linda i år ska försöka fjällvandra och så måste vinterdäcken hämtas. Dessutom ska jag och Jea hinna åka till Maria i Skövde en helg och så har jag blivit lovad en "mini-semester" med kärleken!

Listan lär utökas!!! mår så himla bra när jag har så mycket roligt framför mig! Dessutom ska jag hinna sluta på Lysegården någon gång i september också!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Jea

Ojojojojojojojojojojojojojoj!
Nu har du allt at göra!
Jag håller med dig. Hösten är allt bra mysig! Man FÅR ta sin promenad i regnet (du vet vad jag menar), lägga sig i badet, slappa i soffan, få tid att åka till gymmet, äta varm macka o dricka varm choklad, kolla på film. Och allt detta får man göra utan att få dåligt samvete.... ;-)

Håller tummen för dig med jobbgrejerna. Vet hur gärna du vill ha kornboden som arbplats. Så jag kniper den hårt......

Är superladdad för fredag, men jag vet inte vad jag ska ha på mig........ Får gå hem o gräva i garderoben.. Och hitta något käckt att ta på.... Om det nu kan finnas i min garderob... :(

Hur som helst! Ha det så gott! Vi hörs snart... Ge Albin en puss....
Stor kram från en icke så regnblöt Jea......
(var allt annat än torr när jag kom hem igår)

2006-08-16 @ 15:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback