Flickorna på Lisberg

Flum ride

En liten bild från Liseberg förra veckan!
Först kommer Sarah, sedan jag och sist mamma! Gissa vem som INTE blev blöt.... Moi!

Vad bilden inte förtäljer är att jag och Sarah åkte flumride inte mindre än 4 ggr.... Skitroligt!

Har precis varit och tränat! Skulle gå på boxning men instruktören var sjuk så det blev "body toning" i stället, skittrist! Inte jobbigt alls, trots att jag verkligen försökte! Tur att jag har en hund att gå långpromenad med snart....
Älsklingen har även i dag spelat golf och spelat ännu en drömrunda! 43 poäng och en stort skutt ner på hcp-skalan. Han är så duktig ibland, och kul att han äntligen blivit "singel"...
Bara för att han spelade så bra så fick han fixa mat till sin hårt tränande sambo, vad skulle jag göra utan honom????


Kommentarer
Postat av: Jea

Helt rätt!
Nu har du trimmat honom rätt. Om du kämpar o sliter, och han är ute o roar sig med golf, så måste han ju självklart fixa maten ;-)

Säg till så hänger jag på och går långpromenad... :)

Låter som om ni hade en trevlig dag på Liseberg... Och jag håller med din far, radiobilarna är ALLTID kul... hehe...

Ha en trevlig dag, så hörs vi på MSN! haha..
Kram från en som HATAR sitt jobb.......

2006-08-17 @ 09:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback