Bequia

Bequia



I går när jag som bäst höll på att prova skor så ringde min käre bror från Svalbard.
Han berättade då att det i princip var klart med hans jobb i Västindien.
Han har det alldeles för bra min bror....

Dessutom berättade han att det började bli mörkt på Svalbard. Efter att i 4 månader inte sett annat än dagsljus så förstår jag om det kan vara skönt. Men man var fortfarande tvungen att dra ner persiennerna så riktigt mörkt var det inte ännu....

Men nog om Svalbard - hur ska jag kunna skrapa ihop pengar för att åka till Västindien???? 
Och om jag nu får något jobb så har jag ju inte obegränsat med semester heller.... hm!

Dessutom så ringde de från Kornboden i går (OBS! Lördag) och talade om att de ville träffa mig på fredag.
För ett lunchmöte!!! Hoppas hoppas att det inte blir kebab, det är helt omöjligt att äta snyggt.... :-)
Eller tacos, inte heller någon maträtt då man gör bra i från sig liksom....

Vad ska jag säga om de på SATS i morgon säger att de vill att jag ska börja jobba, får man vänta en vecka och lämna besked då eller hur gör man?

Kommer ni i håg den här låten från filmen Coctail med Tom Cruise som kom på 80-talet (1988)
"Aruba, Jamaica, oh I wanna take a... Bermudas, Bahamans...." Så tror jag att det är på Bequia!


Kommentarer
Postat av: Lillebror..

He He... om allt går som det ska så åker jag direkt från Bangkok till New York o vidare till Barbados den 9 nov... livet är härligt ibland.. puss o godnatt

2006-08-28 @ 03:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback