64...

64...




NU ÄR DET BARA 64 DAGAR KVAR TILLS VI ÅKER TILL THAILAND!
Bara så att ni vet...
Har sjukt lite att göra på jobbet i dag varav de många uppdateringarnar....

Någon som har ett jobb över till mig?
Tänkte att jag kanske ska följa med bror till Västindien och sälja negerbollar vid vägkansten, men jag är rädd att de kanske hinner smälta bort....


I alla fall så fick jag höra en rolig kommentar av min lilla vän Filip i dag: "Filippa, är det verkligen ett namn, trodde bara att det var något som man sa....." Det är inte lätt att vara 14 år alltid!


En timme kvar på jobbet....

Ikväll ska min älskling göra come back i Kungälv Volley. HAN tror i alla fall att han platsar men vi får väl se. Fysiken är väl kanske inte vad den varit.... Misstänker att jag kommer att få massera onda muskler i morgon...


Kommentarer
Postat av: Mie*

Thailand! Låter härligt! Ja, män har en förmåga att tro att de har samma kondis som när de var 18 för evigt ;-) Tack för titten o välkommen in till mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback