Gloria Verde Resort

Befinner mig på hotellet på fina Gloria Verde Resort.
Har har sköna dagar hitills men i dag är det gråa otäcka moln som täcker den varma solen. Jag ligger och surfar på hotellrummet och i dag är det både byxor och långärmat som gäller....
Har haft lugna sköna dagar. Legat på stranden, dock lockar inte Medelhavet då det endast är 17 grader däri. Längre stunder har jag legit i inomhus poolen med 34-gradigt saltvatten, skönt för kroppen. Intill den varma poolen finns även bastu och turkiskt bad som är fantastiskt.
Kan faktiskt erkänna att jag varit lite slö och ännu inte besökt gymet en enda gång, men det är såå fantastiskt skönt att inte göra någonting... Blir inte vädret bättre så blir det garanterat ett besök i eftermiddag.
I går gick jag caddie på golfbanan. Fin grön bana, med en del riktigt utmanande hål. Mycket vatten och fina (dock långsamma greeener - ett mecka för golfentusiaster vill jag lova). Men en dag på golfbanan får räcka, såå roligt är det verkligen inte.
God mat är det också, stor frukostbuffé och stor middagsbuffé. Däremellan kör jag på den slanka linjen och njuter av god frukt....


Kommer hem till snön på lördagkväll, ser verkligen inte fram emot snön....


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback