Första helgen 2008

Första fredagen 2008 är här.
Känns som det var evigheter sedan det var nyårsafton men det är ju bara några dagar sedan.
Har dock ännu inte vant mig vid att skriva 2008 och har rivit inte mindre än tre kontrakt för att jag skrev fel årtal på dessa.
I helgen ska jag sitta på skolbänken, jag ska nämligen på en Anatomi och Fysiologi-utbilning i Sportlifes regi.
Det ska bli roligt men samtidigt känns det lite tråkigt att spendera hela helgen, 08-17 inomhus. Så sovmorgon kan man ju fetglömma i helgen...
Har haft fantastiska dagar uppe i Härjedalen samtidigt som jag tycker att det är väldigt skönt att komma hem till Kungälv också... Hemma är ju hemma, både där och här!

Dags att avverka de sista timmarna innan jag ska iväg och köra en BP-klass!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback