Saker jag vill göra...

Saker jag vill göra innan jag fyller 40



?·        Uppleva minst 10 nya platser i världen

?·        Gifta mig (med Christian)

?·        Köra Vasaloppet

?·        Ha sommarsemester

?·        Bygga eget hus (med Christian)

?·        Köpa en riktig MTB och cykla i skogen

?·        Springa New York Marathon (bara för att)

?·        Skaffa barn (med Christian)

?·        Lära mig klättra, och bli duktig på det

?·        Pumpa puder i Canada (kanske har att göra med de nya platserna jag vill uppleva)

?·        Vandra på Inkaleda (samma här - har egentligen med resorna att göra)

?·        Hoppa fallskärm


Obs! Listan kan komma att kompletteras och/eller ändras... J



VAD SKULLE DU VILJA GÖRA???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback