Going up

I dag är en mycket bättre dag!
mycket gladare igen, mindre rastlös och leendet finns där... Man har väl sina dagar liksom.
Var på box igår, 75 minuter med vännen Maria! Skön träningsform, skönt att "bara" vara deltagare och skönt trött i kroppen... Efteråt gick Albin och jag hem i det härliga vädret!
Hade beställt thaimat med Christian som tog bilen hem efter träningen men han kom snabbt tillbaka då samtliga thai-ställen i Kungälv var stängda... Det slutade med att han köpte pizza med sig hem.
Jag äter i princip aldrig pizza, nu har det hänt 2 gånger på mindre än en vecka. I lördags åt vi pizzaslicar hemma hos Malin och Martin och i går.... I går lovade jag mig själv och Christian att först 2010 skall jag äta pizza igen. Jag tycker kanppt att det är gott... Slemmigt, kletigt och bara dallrigt. Bättre planerande nästa gång Eriksson!
Lik förbannat åt jag upp nästan hela pizzan...
Tur jag fick mig rejält med träning innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback