Stormen

I dag söndag håller jag mig inne! Ingen har väl undgått att vi har storm på Västkusten.
Till och med så att gardinerna här inne fladdrar, men tydligen ska det lägga sig lite framåt eftermiddagen.
Gatorna utanför ekar tomma... Lite myigt ocså, men björken utan för mitt vardagsrum vajjar oroväckande nära, men stod den under Gudrun för två år sedan så står den nog nu också...
Helgen har varit bra! Rolig tjejfest i fredags hos Madeleine, god mat, god dryck och mycket trevligt sällskap!
Vaknade tidigt i går av att min älskling ringde och väckte mig där han berättade om det hemska han varit med om tidigt samma morgon då han jobbade snökanon och förgäves försökte få liv i den person som varit dum nog att åka madrass i Storslalombacken. Sorgen var påtaglig i Björnrike i går och jag unnar verkligen Christian att ta en stor whiskey i går kväll. En stor KRAM till er alla som var inblandad i räddningsarbetet! ♥♥♥
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,975062,00.html
I går var jag, Jea, Svåger Niklas och Pälle på bio och såg "The Departed" - GRYM!
Träning i eftermiddag, Pump och eventuellt ska jag även hoppa in några minuter i solariet, allt för att se mer levande ut än död. Den fina brännan från Thailand i november är som bortblåst....
Middag sedan hos svärmor och svärfar!
Nu är vår lägenhet uppsagd och jag längtar verkligen efter att vi ska få flytta... Snart snart!
Nu bara väntar jag på att stormen skall lägga sig men tills dess tror jag att jag ska kika på Let´s Dance som snart går i repris, har aldrig sett det programmet och har noll förväntningar, men först lite frulle kanske!

Kram och ha en bra dag i stormen

Kommentarer
Postat av: Jea

Hej hopp!
Jo, men visst kan man kalla det för lite småblåsigt.. Försökte vara duktig förut och gå och slänga lite i pappersåtervinningen. Det var lite segt att ta sig fram med 4 papperskassar i motvind. Men fram kom jag. :-)
Visst var filmen ok, men det var lite väl mkt dödande tycker jag...
Ha en underbar söndagskväll. Och jag hoppas att du tog i lite extra för mig på pumpen.
Stor kram från mig!

2007-01-14 @ 17:18:57
Postat av: Sofia

God Fortsättning på det nya året Gumman !!

/S

Postat av: Jempan

Fy vad hemskt det är med olyckan i B-rike! o fy att Chrippa var med och hittade killen. usch och fy jag ryser i hela kroppen

Kram

2007-01-15 @ 12:13:03
Postat av: Svåger N

Håller med om att filmen var grymt bra!

2007-01-15 @ 17:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback