Tupperware

För någon vecka sedan var jag på mitt livs första Tupperware-party. Hade inga förväntningar och hade LOVAT mig själv och min sambo att inte köpa några löjligt dyra platsburkar, jag gick väl mest för att det brukar vara gott fika....
Jag kom hem med en sladdrig grej att ha i ugnen och micron och så har jag även tagit på mig att ha en demo. Hur dum och lättövertalad kan man vara? Jag som brukar vara stenhård och verkligen säga nej, jag bara mjäkade med och sa att visst kan jag bjuda hem några kompisar, släktningar what ever och ha en demo av tupperware-grejer....
Hur 17 ska jag klara mig ur det här, eller ska jag slå på stort och bjuda alla jag känner...
Man kanske kan avboka, det är ju trots allt en månad kvar innan det är "min" tur....

Varför är man så lättpåverkad??

Kommentarer
Postat av: mamsen

Det ligger tydligen i generna att man inte kan låta bli att "handla" och att man "gärna" har ett eget party. Ta nu o baka 7 sorters kakor,bjud hem alla du känner, fluffa upp kuddarna o tänd många ljus så kommer det här att bli alldeles perfekt!
kram från mamma

2007-12-07 @ 09:24:19
Postat av: Lillebror...

Tant varning på storasyster!! det börjar märkas att du ramlat över 30 strecket...

2007-12-07 @ 16:44:48
Postat av: Jempan

hehehe.. Kattis nu är du fast i Tupperware träsket= vuxenträsket.

Kommer du vara hemma något i jul och nyår?
Skriv förresten upp den 8e mars, då är C och du bjuden på jempans 30 års fest hemma i byn

Kramis

2007-12-09 @ 13:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback