Mail-problem

Har problem med min mail i dag. Det står bara "fel" nere i hörnet och det händer ingenting.
Jag har provat att starta om datorn flera flera gånger, jag har varit inne i vertygs-menyn och kollat inställningar (kollat, har inte förstått ett jota, men jag har varit inne och kollat i allafall).
Vad hopplöst det är att försöka arbeta utan mailen.
Vi har 3 kontor och det är en väldig mailtraffik mellan kontoren, referenser, profiler och annat skickas fram och tillbaka. I dag är jag som utanför allting. Jag får ingen respons på mina kandidater, jag får inte i väg någonting.
Shit vilket i-landsproblem. För 10 år sedan fanns ju knappt mailen, hur arbetade man då?
Hur ska jag stå ut tills min chef och data-ansvarige kommer in och löser mitt mailproblem? Snacka om ett i-landsproblem...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback