50 längder

50 längder hann jag med i går. Jag var nämligen och simmade!
I Kungälv har vi ett jättefint badhus som jag besöker alldeles för sällan, men i går var träningsfri dag och jag fick tom med mig Christian dit.
Skönt att vara tyst ett tag, inga telefoner som ringer, och bara simma... Avslutade med några minuter i varmvattenbassängen där det är behagliga 30 grader för att sedan ligga i bastun ett tag.
De har vuxenkvällar på onsdagar, det ska jag komma i håg.
Träffade även vännen Michael som vi tyvärr träffar väldigt sällan nu för tiden. Han berättade att barn nummer 2 snart var på väg - shit vad folk förökar sig?!
Händelsrik dag på jobbet i går, 3 nyanställningar och en stor förlust. Var låg hela eftermiddagen.
Snart helg igen, jag fattar inte vart dagarna tar vägen.
Många löptikar hemma, Albin kan knappt stå stilla på fyra ben. Inte lätt att vara en 4 årig kille när det luktar så ljuvligt överallt... Många smitningar har det blivit den senaste veckan och vi har nu infört koppeltvång på vår annars rätt så lydiga hund. Inte lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback