Boktips

image113

Jag har alltid gillat författarna Roslund & Hellström och deras senaste är verkligen superbra!
Boken heter Edward Finningans upprättelse och bör läsas av alla. Jag har lyssnat på den i mp3:an och har t o m varit så osocial att jag lyssnat nu när vi varit ute och åkt en del. Tidiga promenader, sena promenader, i badet, omöjlig att lägga i från sig. Läs även de andra med dem; Odjuret och Box 21 - det är alla böcker som gör att man tänker till, vad är rätt och fel egentligen!

Någon annan som har något bra boktips då det är tomt på mitt sängbord just nu....

Nästa vecka kommer boken jag väntat på i snart ett år, den sista boken av Stieg Larsson och sedan kommer även Tyskungen ut som är Camilla Läckberg senaste. Härliga timmar framför sig....








.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback