Ett skratt och ett roligt brev

Fick igår en kommentar av Elin under mitt inlägg "Bekymmer" - där nämde hon att Jag (moi?) en gång i tiden då både jag och Elin gjorde karriär på Mysen att Jag skulle ha tagit hem en blå diskback och fyllde upp den med disk hemifrån som jag helt enkelt tog med mig tillbaka till jobbet och diskade där! Smart kallar jag det..... Shit vad roligt! Vad härligt det är när sånna här minnen ploppar upp så här på lördagsmorgonen!
Kan dessutom tala om att jag på den tiden även betalde brorsans kompisar 100.- för att göra min disk! Jag fattar inte hur lat man var ibland - hoppas bara nu inte att C läser detta då jag ofta är på honom om disken. "Det är lika bra att göra det på en gång...."

I går när jag kom hem från jobbet så hade vi fått brev från bostadsförmedlaren i Kungälv. Vi har ju sökt nytt boende och i Kungälv håller de på att bygga ett nytt bostadsområde där vi hemskt gärna vill bo.
På onsdag är vi kallade till möte angående dessa radhus/parhus och om allt går vägen skriver vi kontrakt i början av oktober och sedan får man välja tapeter och dylikt veckan efter.
Inflyttning sker den 1 april och jag vet att man inte ska ta ut något i förskott men vi vill verkligen ha plats där! Verkligen vuxenvarning men ack så söta husen är!

Kram

Kommentarer
Postat av: Hella

Hörru, jag återkommer när jag är luspank. Då kan en hundring betyda mycket ;-)

2006-09-23 @ 19:44:19
Postat av: Elin

Ha ha ja det där med svartjobbande diskare kommer jag också ihåg, vilken latmask du var ;) själv slipper man diskproblem eftersom jag numer "äger" en diskmaskin. Vuxet va?!

2006-09-23 @ 23:10:44
Postat av: Kattis

Flickor flickor.... ha ha!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback