Stress, stress, stress

Många dagar sedan senaste uppdateringen!
Jag skyller helt enkelt på att det är så himla mycket på jobbet....
Men så här i inkörningstider så är vet väl så.
Stupar i sängen redan vid halv elva och infinner mig snällt på jobbet klockan 07:00. Har jag tur kan jag gå vid 17:00-tiden. Träning och familjen känns bortprioriterade!
Men jag har ju ett glädjeämne i alla fall - Om en vecka flyger vi till Arlanda för att därefter inta en god bit mat och något riktigt gott att dricka för att sedan 22:00 lyfta, somna in och vakna i Thailand...

Har i dag inte mindre än 5 intervjuer! Förhoppningsvis kan jag även anställa (minst) 2 den här veckan, och champagnen ligger redan på kylning!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra resa då!

Postat av: Marie

Välkommer till verkligheten *S*
(Åter påminnelse, du minns min förkärlek till ironi...)

Kram på dig och ha det LÖJLIGT skönt i Thailand!!!

2006-10-18 @ 10:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback