Prick en vecka kvar till dopparedan

Helgen har som vanligt rusat iväg och just nu sitter jag och väntar på att min potatisgrantäng som är i ugnen ska bli klar, det luktar smarrigt!
Är precis nuduschad efter att ha varit och tränat Body Pump och kroppen är så här härligt trött och varm.
Har haft en myg helg med mina älsklingar! Några klappar inhandlades under trånga förhållanden i går, det är inte klokt vad med folk det var ute på gatorna i Göteborgs stad.
Hade en otroligt mysig fredag med vännerna i Kållered, väntar med spänning på att Lena ska tycka att "nu är det dags" och deras nya familjemedlem får se dagens ljus... snart snart!
Sköna långa promenader har det också blivit med lille Albin som i går träffade en tjej som löpte, gissa om det var kärlek?!? Han tyckte att det var alldeles alldeles underbart...
I morgon flyger jag upp till Östersund för att jobba lite, vara med på budgetmöte samt äta julbord! Nice! Var på julbord i fredags också med några kunder/kollegor - mycket gott!
Dags att duka bordet... Ha en bra dag!

Kram K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback