Måndag - Lunch

Intervjun är avklarad!
Det var en knepig intervju. Vi var typ 30 tjejer, givetvis, och alla satt vi i samma rum. Där gick diverse platschefer igenom vad SATS stod för och vad för person de var ute efter (MIG!)
Därefter fick vi var och en träffa en platschef och i drygt 5 minuter svara på några frågor: "Vad gör dig till en bra receptionist?" och liknande frågor. Man fick liksom aldrig tid att göra något intryck eller berätta något som ingen annan av de där 30 brudarna sade... Kändes varken bra eller dåligt när jag åkte därifrån.
De skulle återkomma inom tre veckor, och tyvärr så känns det som om tjänsten kommer att tillsättas internt. Trist om så är fallet!
Men SATS är säkert ett jättebra företag att komma in i så jag fortsätter att hålla tummarna!

När jag var på väg därifrån så ringde jag jobbet och kollade vad det var för lunch! REvben, äppelmos och kokt potatis... Gissa om jag snabbt gjorde en u-turn med V50 och svängde in och köpte sushi istället.
JAG ÄLSKAR SUSHI!!!!

Mycket lugnt på jobbet i dag! Dessutom är Chefen på semester så jag och J slappar lite i dag....
Träning efter jobbet, spinning, och äntligen är min favorit-instruktör tillbaka efter flera månaders semester.
Ska bli jätteroligt och faktiskt så har jag grym träningsvärk i låren efter gårdagens pump-pass.

Tänk om jag inte får något jobb....

Kommentarer
Postat av: Jea

Det är klart att du får ett jobb. Om det inte blir SATS så blir det något annat käckt... Du kan få mitt ;-)

Förstår att du gjorde en U-turn och shoppa Sushi istället. Hade jag med gjort... hehe

Nu ska jag försöka ta tag i all skit här.... Har hur MYCKET som helst att göra, och ingen hjälp får man av den så kallade chefen, hatar honom.... (hatar är ett starkt ord, men det får jag använda)

Ha en bra dag! Vi hörs o syns snart.
kram

2006-08-21 @ 13:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback