Kulinariskt

Har precis fått i mig lite mat i magen; nämligen stekt falukorv och fiber-makaroner. Jag vet inte en enda människa förutom jag som fortfarande säger makaroner, alla säger Pasta.
Tycker faktiskt att det är rikitigt gott med korv och makaroner med en hel del ketchup på, faktiskt något jag kan äta ofta ofta....
Kör en kort dag på jobbet i dag. Allt är avklarat, inget som väntar på mig, nästan alla våra anställda är på semester. Varför siitta här och bara slösurfa liksom...?
I morgon ska jag till snälla Malin och Martin på sommarfest! Det blir fest hela dagen och natten lång. Sovsäcken är framplockad och ligger nu på lite vädring.
Min kära sambo är i Kungshamn / Smögen med gubbarna på vad de kallar grabbresa, medans det egentligen är "gubbresa", är 75% av resenärerna 35+ så är det banne mig gubbresa...
De åkte i går, lugnt och skönt hemma. Jag gillar att vara hemma själv ibland, jag och Albin.
I går kom jag inte hem förrän efter 22:00 så jag hann knappt känna efter att jag var hemma själv. Men i eftermiddag, och i kväll...
Träning 17:30, body pump! Jag har så många body pump pass nu för tiden att jag nästan drömmer om frivändingar och marklyft... En vecka kvar, sedan är mina 13 pass på raken avklarade.... Sedan ska kroppen få vila en dag eller två....

Trevlig helg på er alla, hoppas solen dyker upp snart.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Jempan

Jag säger oxå makaroner. Hoppas att festen blir sköj!! jag ska få besök av min Erik. Mysigt! hoppas på lite finväder får då ska vi paddla kajak
Kram

2007-07-27 @ 12:52:41
Postat av: SvågerN

Förtydligande......GRABBRESA

2007-07-30 @ 14:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback