Hur ser din dagens ut?

Klädsel: Uppvikta fornarinajeans, röd jobbtröja och pumaskorna 
Accesoarer: Diadem i håret, 3 ringar, halsband, klocka
Smink: Lite mascara och rouge
Frisyr: Ostyrligt som vanligt, jag fattar inte.... Varje dag ser det ut som ett världskrig!
Låt: Right here, right now med Agnes på radio, det är ju så att man somnar
Vill ha: Mer tid
Ska: Snart äta två fullkornsmackor till frukost
Roligaste: Att solen skiner och jag är ledig under midsommar
Tråkigaste: Att det är så långt till min bror
Kramar: Svärmor i går
Pussar: Morgonpussas alltid med C och A
TV-program:  Såg matchen mellan Italien - USA i går
Köp: Har faktiskt inte handlat nåt idag.
Godis: NIX! Det är sällan jag äter godis
Lunch: Ingen aning vad de serverar i restaurangen i dag
Kvällsmat: Vet inte vad jag ska hitta på för kulinariskt i dag. C spelar golf och kommer inte hem förrän sent så...
Träning: Ska i väg på 60 min spinning och 30 min core efter jobbet. Sedan långpromenad med A
Läsning: Någon med Anna Jansson just nu, väldigt bra!
Nyttigaste: Ruccola varje dag?
Onyttigaste: Att jag åt några nacho-chips i går kväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback