Fredag!!!

Nytt besök hos BM i morse, allt toppenbra!
Magen har vuxit en cm sedan sist jag var där och alla värden tipp topp!
Längtar efter kvällens träning då jag och Söta Sofie skall ha en Body Pump-klass med temat 1998. Nu har vi inte lyckats hitta någon release från 1998 men vi kör hårt med en release från 2000. Känner mig superladdad och längtar efter att få kliva in i salen! Just i denna stund är inte mindre än 38 personer bokades på klassen... Det kommer att bli såå häftigt!
Därefter väntar en after work med Sportlife! Roligt att träffas under lite enklare former och hinna prata lite med varandra... Dock får jag väl hotta till coca colan med en citronskiva eller något! Ja, jag saknar faktiskt lite att ta en cider, men har inga problem att hålla mig... Tror att det här lilla livet i magen är värd mera än alla cider i världen!
Christian ska på grabb-afterwork i Göteborg med Erik, Micke och David och kommer inte hem förrän i morgon.
Snart helg och det ska bli så skönt... Förrådet hemma måste röjas, tippen skall besökas och det kanske är dags att börja fundera på att förbereda för det som komma skall. På söndag ska jag ta med mig svärmor och åka till Ullared - jag har verkligen blandade känslor för Ullared men "alla" föräldrar säger att det är himmelriket med billiga barnkläder, attrialjer och dyligt så jag ska banne mig ge det ett försök...
Humöret på topp, solen skiner och bebben växer som den ska! Den fick in en riktig spark på barnmorskan i morse, helt rätt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback