En magisk kväll...

I fredags hade söta Sofie och jag Body Pump à la 1998.
Gymet fyllde 10 år och det skulle firas, vi tog hand om pumpen.
Klockan 17:30 startade klassen och vi hade under hela veckan haft lite koll på deltagarantalet och vi såg att det var många som var intresserade av att gå...
Det slutade med att vi hade inte mindre än 48 heltända deltagare!
Jag har tidigare pratat om träningsmagi, och i fredags var det verkligen magiskt!
Det var topp-3 bland träningsupplevelser och responsen från deltagarna var fantastisk!
Man behövde knappt säga något, bara suga åt sig, le och njuta av varje sekund!
Ljuset var dämpat, musiken var hög, koreografin satt som ett smäck och kroppen kändes starkare än någonsin.
En stor jävla ego-kick, men jag hoppas att även deltagarna kände att det var just "magiskt"....



Magbild i vecka 34 från fredagens Body Pump... Tyvärr syns det inte att det är 48 delagare eller discokulans ljus, men det var såå häftigt!

Tack Sofie för att du var med mig den här kvällen!

Efteråt bar det iväg till Tre Kockar för After Work! Partypingla som jag är nuförtiden festade jag till på en coca cola med citron i. Då det var fullsmockat på stället fick vi stå, men efter några timmar så min kropp ifrån och orkade inte mera.
Avslutade en fantastisk kväll hemma i soffan med en god kopp te, väldigt lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback