Vart tog våren vägen?

Hemma igen och tillbaka på jobbet. Ute vräker snön ner... I Kungälv ligger 2 dm snö och mer blir det.
Kaos i hela Västsverige och jag blir bara så trött. Var tog den härliga våren vägen. Jag vill ta av mig min tjocka vinterjacka, jag vill plocka fram grillen och kunna vara ute utan en massa kläder, jag vill ha på mig solglasögon.
Våren som kom av sig...

C är kvar i Björnrike, han skulle ha kommit i måndags men då Pierre sa något om skidlärarkris så stannade han kvar. Längtar lite efter honom... Kan tänka mig att det är lugnt på hans vanliga jobb på golfbanan när snön ligger djup.

Var och körde spinning och core i gårkväll. Bra ös på spinningen, lite ny musik som jag tyckte funkade bra. Roligt att svåger N äntligen har kommit tillbaka till Sportlife! Hade även coren i går, ny koreografi och ny musik, men jag lyckades rätt bra och gjorde inga grava missar. Skönt att ha det avklarat, nu kan man mer fokusera på deltagarnas teknik när passet sitter...

Till helgen väntar Göteborgs största rekryterinsmässa och det blir 110% fokusering på detta fredag och lördag. Sportlife har konvent på lördag men jag måste närvara vid mässan i stället... Synd att allt måste hända samma dag.

Var rädda om er




.



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du saknar mig.... längtar ju hem

2008-03-26 @ 15:12:55
Postat av: Anonym

kul att du saknar mig.... längtar ju hem.

2008-03-26 @ 15:14:37
Postat av: Svåger N

Skönt att vara tillbaka...grymt bra pass igår även om man fick lite skavsår...*L*

2008-03-26 @ 17:12:17
Postat av: Anonym

LITE skavsår???? :-)

2008-03-27 @ 16:21:55
Postat av: Madeleine

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback