Friday it is

Ha, I am back!
Vill bara säga att det äntligen är FREDAG! De senaste veckorna har gått i rasande fart, och nu är det åter igen fredag. Efter att ha flängt än hit och än dit de senaste 6 helgerna så ska det bli skönt att bara vara hemma.
Dock väntar party ikväll och det ser jag verkligen fram emot. Ska bli jätteroligt att gå ut i Kungälv ikväll för det var verkligen länge sedan. Förferra med Jea, Nicke, Pälle och Leif. Christian har herrmiddag hemma!

Annars så känns det som om jag stressar igenom mitt liv just nu. Jag stressar på mornarna, har hur mycket som helst att göra på jobbet (jätteroligt!), jag stressar på kvällen. När jag väl lägger mig är jag såå trött jag att slocknar på en gång.

I morgon har jag en dejt med mannen i mitt liv!!!!

Har tagit ett klokt beslut om att sluta på ett av gymen där jag instruerar. Det blir förmycket! Så efter jul kommer jag inte att ha morgon- och lunchpass längre och det känns som om en stor sten fallit från mitt hjärta. Det blir för stressigt med de passen och jag blir inte det minsta motiverad av att endast ha 2-3 deltagare/pass, om det ens kommer några. Däremot skall jag gå en core-instruktör utbildning om två veckor och köra ett core-pass på gymet i Kungälv där jag kör. Summan av kardemumman blir att jag tisdagar kör spinning 60 min + core 30 minuter. Fredagar har jag en Body Pump-klass på samma gym. Resterande dagar kan jag träna själv eller kanske t o m ägna till hem, familjen, vänner och hunden. Kanske att jag t o m slutar stressa hit och dit?


Min lilla bil har dött. Min Nissan Micra från 1983 har kastat in handduken.

Det har varit lite meckigt den senaste veckan att få i hop det logistiskt, men skam den som ger sig.

I denna stund blir jag förmodligen ägare till en Renaul Clio av årsmodell 00! Bara 7000 mil har den gått och vi var och provkörde den i går! Den var jättefin, bensinsnål och pigg! Och den hade en fungerande radio! Lyxigt tycker jag som kört en skrutt-bil en längre tid!

Ska bli väldigt skönt med en "riktig" bil med airbag och som jag vet startar på mornarna. Micran var alltid som att spela lite på lotto, ska den starta i dag eller inte?

Jag stortrivs med mitt jobb, jag har världens bästa pojkvän och jag har underbara vänner.
Jag trivs väldigt bra med livet just nu....

Trevlig helg och många kramar!
Sorry för blogg-torkan, förhoppningsvis är inspirationen tillbaka nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback