LYCKA

18:00 Gruppträning spinning 55 55 min Kattis Vallström Reservplatser finns BOKA


Jag blir så glad när jag ser att mina spinningpass är fullbokade!
Dessutom får jag ääääntigen inviga mina nya spinningskor i morgon som jag fick av Kärleken i födelsedagspresent! De är såå fina!

Ny spinninglista: (55 min)

1.Grove is in the heart - Dee-Lite
2. Voyage voyage - Kate Ryan
3. Big girl - Mika
4. Dancing with myself - Billy Idol
5. Popsong 2 - Blur
6. Elecrtic - Leila K
7. Partyremix - Abba
8. Shake that - Eminem
9. About you now - Sugerbabes
10. Enter sandman - Metallica
11. Fight for your right - Beastie Boys
12. Is there anyone out there - Melodie MC
13. Times like these - Jack Johnson
14. My way - Paul Potts

Välkomna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött! Alltid lika synd för oss som vill vara med bara... hehe
Hoppas skorna siter som ett smäck och trampa på lite för mig med!
Kram

2007-11-05 @ 21:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback