TRÄNINGSMAGI

Så här mitt uppe i förkylningen så kan jag ju inte låta bli att fundera på det här med spinningen...
Gick ju en spinningutbildning för någon vecka sedan och får nu även instruera i det och snart är det dags för mitt första egna pass.
Då jag vill skapa "träningsmagi" även i spinningsalen med nöjda, glada, svettiga och framför allt återkommande elever vill jag nu ha tips på bra musik så att det passar "alla" (generalisering, jag vet....)

Så min fråga är: Vilken musik/vilka låtar blir du glad av, vilken musik ger dig kraft, inspiration och energi när du tränar? (Givetvis vill jag gärna ha en motivering med också) Så tänk till, vilken låt gör dig riktigt lycklig?

Jag har mitt upplägg någotsånär men lite tips för att verkligen kunna skapa träningsmagi behövs alltid!!!!!
Bäst tips belönas med gratis träning på en anläggning nära mig!

xxx


Kom igen, var inte blyg nu....

Kommentarer
Postat av: Gustafsson

Jag kommer komma med förslag... lovar..

Postat av: Svåger N

Förslag är på väg...!!!

2007-05-05 @ 10:39:41
Postat av: Pia Vallström

Candy man -) christina Aguilera: jag tycker att det är lite fart på den, bra takt.....

2007-05-10 @ 14:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback