Super-Saturday

Sitter och fryser på Lysegården, roligt att vara tillbaka, lite ambulansutryckning känns det som. Grått och kallt är det i alla fall, men oerhört roligt att träffa alla gamla medlemmar!
Lugn fredagkväll med familjen, vi somnade alla i soffan.
Halsontet var Halsfluss men med lite pencillin i kroppen så har det mesta gett med sig. Kroppen börjar få tillbaka orken igen.

Inga planer för ikväll, men efter mina senaste 4 superintensiva helger är det skönt att slappa. Kanske bra också med tanke på pencillinet.
På måndag ska jag till Vara och träffa HK på mitt ev. blivande jobb - det jobbet jag verkligen vill ha! Håll tummarna! Den här gången är magkänslan även helt rätt...
På tisdag ska jag på en andra intervju för ett jobb jag kan tänka mig. I går var jag på en intervju för ett jobb jag tror att jag inte vill ha... Får jag inget jobb får jag med öppna armar komma tillbaka till Golfbanan, skönt att ha det som en utväg!

Väntar fortfarande på förslag på musik till spinningen, till veckan ska jag sätta mig och göra mitt första riktiga program....

Seeee ya


Kommentarer
Postat av: gustafsson

Du passar bra på klubben.. man behöver dig där...!

Medans det räcker att träffa din "gubbe" på onsdagarns herrgolf. Skall vi lira på onsdag
Karol Krizan?

Magic


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback