Sommar

image119

Snart är sommaren här på riktigt och varje år får jag samma härliga känsla. Ingen semester i år heller men dagarna och kvällarna är ju lite längre och lite varmare så det blir nog fantastiskt ändå.
Pratade med min sambo i går och jag fick en längtan att göra något annorlunda, sticka i väg en helg med goda vänner och bo i tält, hoppa fallskärm eller vandra i Sareks Nationalpark. Vill göra något, en minisemester, få fjärilar i magen och känna lyckoruset...
Sommar för mig är varma kvällar, grillning, sova med öppna fönster, somriga drinkar, spontanitet, förväntningar, semester, jordgubbar, bruna axlar och ben, myggor, hav, fästingar, golf, Härjedalen, kärlek, gamla och nya vänner, planering, svett, bikinångest, blött hår, solglasögon, glass, kräftor, fest! 
Vad har du för planer i sommar, hur ser din sommar ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback