Dagens

Klädsel: Baggyjeans, rutig figursydd skjorta, jobb-väst
Accesoarer: Brunt skärp. pärlörhängen, armband, klocka
Smink: Som vanligt
Frisyr: Hårspännen och två tofsar
Låt: Lyssnar på senaste body pump musiken - nöta, nöta...
Vill ha: Mer tid
Ska: Snart få något gjort
Roligaste: Att sommaren snart är här på riktigt
Tråkigaste: Att det är så långt till min bror
Kramar: Albin i morse, Christian i går
Pussar: Morgonpussas alltid med C och A
TV-program: Såg en resedokumentär om New York City i går kväll
Köp: Har faktiskt inte handlat nåt idag eller i går..
Godis: Det slank ner någon i fredags...
Lunch: Skall bli bjuden på lunch i dag av Jhan i restaurangen, tror han pratade om någon morsdagsmeny!
Kvällsmat: Vet inte vad jag ska hitta på för kulinariskt i dag. C spelar golf och kommer inte hem förrän sent så...
Träning: Har mitt första egna Bpdy Pump-pass i eftermiddag
Läsning: Senaste boken av Cecilia Ahren, underhållande!
Nyttigaste: Mina skedar av Mivitotal varje dag
Onyttigaste: Hm..?!? Jo, drack Coca Cola i går!

Hur ser din dagens ut?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback