Bättre

I dag är den där hemska värken jag haft i kroppen nästa obefintlig. Halsen gör dock riktigt ont fortfarande!
Har dock tillbringat nästa hela dagen utomhus, först på framsidan där vi har sol in på eftermiddagen och sedan på altanen, lyxigt!
Dagarna går rätt fort när man är hemma och sjuk, lyssnar som en galning på mp3:an där jag fortfarande har Stieg Larssons senaste bok... Några timmar kvar bara.
I morgon tänkte jag rycka upp mig och kanske ta tag i saker och ting här hemma, men är man sjuk så är man...
Christian har jobbat i dag och sedan åkt ut till Lysegården för att spela onsdagsgolf, förhoppningsvis kan jag även lura ut honom på en cykeltur med hunden som blivit lite försummad (av mig) de här dagarna jag varit sjuk.
På lördag (om jag är bättre) ska jag köra min första body pump-klass... Spännande!
Dags för ännu en c-vitamin och några minuter till ute i solen! Livet är bra härligt ibland, om man bortser från halsen...



Kommentarer
Postat av: Ella å co.

Hej!
Låter segt att va förkyld men skoj att ha flyttat. Jag och Hillevi kommer gärna förbi och kollar nån dag om det går för sig. Du får ringa nån dag när du är frisk och hemma...för snart är det väl jobbdags igen?!
Kram!

2007-05-02 @ 20:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback