330

I morse var det dags att för första gången ta bussen till jobbet. Buss 330! Kör man bil via motorvägen tar det cirka 15 minuter dörr till dörr, bussen tar 40 min från busshållsplatsen dit jag måste cykla. Den kör alla småvägar som finns och plockar upp barn och pensionärer efter varenda kurva längs hela vägen. Då jag ibland drabbas av åksjuka när jag åker buss satta jag mig strategiskt längst fram med blicken fäst på vägen. Min plan lyckades, 40 min senare hoppade jag av bussen och mådde rätt bra...
Kallt ute, kallt inne. Har fått i min en varma koppen för att hålla uppe temperarturen. Skulle ha behövt vantarna i morse men kom på detta alldeles för sent.
Msn´ade med lillebror i går som meddelade att det snöade på Svalbard - var är sommaren?
Tränade spinning i går, kändes rätt bra i kroppen! Pump-passet i söndags gick strålande... På söndag är det dags igen. Vad gäller Body Pump så kommer det ny musik var tredje månad och det innebär ny koreografi, ny musik, nya utmaningar. På torsdag ska jag gå min kvartalsutbildning. Har hört att det är många riktigt tunga låtar den här gången, det gäller alltså att inte lassa på för mycket vikter... Det ska göra lite ont!
Jag har by the way världens bästa sambo där hemma! Vad skulle jag göra utan honom?

Jag dansar rock n´ roll under stjärnorna, av liv och lust...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha....Jag åt heller inte Chili Corn Carne på ett X antal år. Sällan jag gör det idag också. Det är ett starkt minne som biter sig kvar, där jag stod bakom curlinghallen och hulkade ;-)
KRam

Postat av: Gustafsson

Tack för tipset, skall testa det ikväll..
;)
Kram Martin

2007-05-31 @ 11:57:36
URL: http://solviken.blogg.se
Postat av: Tveitan

Vilken fin blogg du har. Har hört att du bloggar men inte varit inne på den förrän nu. Passar på när lillskruttan sover:)Hoppas vi ses snart. Kram

2007-06-01 @ 10:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback