1:a Maj

Ett stort grattis till Jea som fyller år i dag! Hoppas att du får en fantastisk dag!

Själv mår jag som ett vrak, gårdagens febertoppar har i dag lagt sig för att kompensera med riktig örvärk och halsen är så tjock så tjock... Inget vidare med andra ord. Värken i kroppen ska vi inte prata om... Men tack och lov så går det över så om några dagar är jag nog back in business!

I går hade vi dock en mycket trevlig grillkväll men svåger N, Pälle, Jea och henne syster och pojkvän. Kände mig själv som en påse sand och bidrg väl kanske inte med så mycket men det är trevligt att bara sitta runt bordet och prata - mer sånt! Och nästa gång skall jag ha bättre ork....

Christian har jag skickat i väg till rangen på Lysegården för att träna lite och jag och Albin ska krypa ner i soffan, trots att solen skiner. Så är det tyvärr i bland... Filten på med andra ord!

En c-vitamin får det nog också bli...


Tänkte att jag skull skriva något om alla s-demonstrationer som pågår riket runt i dag men jag tycker bara att de är tröttsamma...


.

Kommentarer
Postat av: Jeanetthe

Tack så hemskt mycket för gratulationen ;-)

Hoppas du mår lite lite bättre iaf.
Har idag träffat C på lyse, vi var där o åt en härlig födelsedagslunch med hela familjen.
Jag, mamma, pappa, Therese o Magnus, och så lille Rocky i magen..... :)

Tack igen för en trevlig gårdag..... håller med dig... mer sånt. ;)

Se nu till att ta det lugnt, så du blir frisk snart..
Stor kram från oss alla...

2007-05-01 @ 15:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback